جزئیات ناشناخته درباره شرکت طراحی سایت - خدمات طراحی سایت

Wiki Article

اطلاعات خود را بنویسید و بر روی «ایجاد وب‌سایت» کلیک کنید. نام و نام خانوادگی را بنویسید. رمز عبور را بنویسید. ایجاد وب‌سایت بازگشت وب‌سایت شما آماده است مشخصات نهایی را انتخاب کنید و وارد بخش مدیریت شوید. عنوان سایت را بنویسید. هدف وب‌سایت شما چیست؟ فروش کالا فروش فایل‌های دانلودی و آموزشی فروش خدمات معرفی شرکت و خدمات آن شخصی و وبلاگ نویسی سایر موارد نوع وب‌سایت را انتخاب کنید. ورود به مدیریت وب‌سایت شما با موفقیت ایجاد شد. در حال انتقال به پنل مدیریت...

«ویترین رو به همهٔ دوستانم در صنف‌های مختلف پیشنهاد می‌کنم، چون در این مدت از حسن نیت‌شون واقعا احساس آرامش کردم.»

manager در راهنمای کامل انتخاب بهترین کالا برای فروش اینترنتی

کار کردن با سایت ساز ویترین آسان است و نیاز به دانش فنی طراحی سایت ندارد. در پنل سایت شما آموزش‌های ویدئویی قرار دارد که جزئیات مختلف مدیریت سایت را به شما آموزش می‌دهد.

قیمت طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی شروع یک موفقیت آنلاین، با هزینه‌ای مناسب و به‌صرفه تعرفه و امکانات بسته‌های مختلف پرتال را مقایسه کنید و با توجه به نیازهای خود یکی را انتخاب کنید. نگران نباشید! شما در آینده می‌توانید وب‌سایت یا فروشگاه خود را به بسته‌های بزرگ‌تر ارتقا دهید.

چطور می‌تونم ترکیبی متفاوت از امکانات بسته‌های فعلی رو خریداری کنم؟

سئو و بهینه سازی، یک خدمت تکمیلی در هیدیکا است که توسط متخصصین این واحد به صورت اختصاصی بر روی کلید واژه های حائز اهمیت برای کسب و کار شما انجام خواهد شد .

بعد از ساخت سایت فروشگاه اینترنتی، تا چه زمانی از من پشتیبانی میشود؟ تیم طراحی سایت کاسپید بعد از طراحی کامل سایت ها و فروشگاه های اینترنتی تا یک سال پشتیبانی رایگان ارائه میدهد.

اگر تجربه یا دانش کافی در زمینه سئو ندارید ، می توانید طیف وسیعی از افزونه های وردپرس را بارگیری یا خریداری کنید تا به شما کمک کند.

حتی کارهای ساده مانند افزودن محتوای جدید یا درج تصاویر ، شما را مجبور به استخدام یک توسعه دهنده برای چند ساعت می کند.

دقت داشته باشید که مواردی مثل تولید محتوا، وارد کردن محصولات در سایت، طراحی گرافیکی، سئو یا ادمین سایت جزء وظایف اکانت منیجر نیست. لطفا برای دریافت این خدمات با ما تماس بگیرید.

آدرس: تهران، خیابان حبیب اله، بالاتر از میدان حسن حسینی، پلاک ۵۶،ایستگاه نوآوری شریف، ساختمان شماره ۱، شرکت ایده کاوان سرآمد سیستم.

انتخاب برگه هدف از طراحی سایت چیست و چرا به وب سایت نیاز داریم؟

«مزیت ویترین مسئولیت‌پذیر بودنشونه. یعنی اینکه به مشتری اهمیت می‌دن. از ویترین یاد گرفتم که باید حواست به مشتریت باشه تا بفهمه واسش مهمی.»
اگه هزینه ۱ سال رو یکجا و در ابتدا پرداخت کنید، می‌تونید از ۲۰٪ تخفیف استفاده کنید.

۳۰٪ تخفیف ویژه حمایت از کسب و کارها در کرونا مشاهده تعرفه‌ها قالب‌ها تعرفه‌ها نمونه‌کارها امکانات

supervisor در راهنمای کامل انتخاب بهترین کالا برای فروش اینترنتی

یکی از مزیت های خوب داشتن فروشگاه آنلاین فروش بدون واسطه است که امکان این را به سایت منبع شما میدهد که محصولات خود را بدون نیاز به واسطه ها به دست مشتری برسانید.

طراحی قالب صفحه اصلی و صفحات داخلی وب سایت به صورت اختصاصی (مدت زمان از یک ماه)

سرور مجازی بورس دسترسی به پر سرعت ترین اینترنت ایران با پینگ صفر

خودم ارچر کویین چون خیلی تو دزدیدن نفت (دارک الکسیر) کمکم کرده و کاپ قهرمانمو مدیون اونم.

تیم پشتیبانی ویترین در مسیر طراحی سایت همراه شماست و آموزش‌های مختلفی برای مدیریت سایت و فروشگاه اینترنتی در اختیار شما می‌گذارد.

خیر. دوره‌های پرداخت ویترین ۳ ماهه است و از زمانی که اولین پرداخت رو انجام می‌دید محاسبه می‌شه.

وب سایت اطلاعاتی یک پورتال بزرگ است که مسئولیت سازماندهی، ادغام و بروزرسانی منابع و خدمات مختلف را برعهده دارد. لازم به ذکر است که سایت های اطلاعاتی حاوی مقادیر بسیار زیادی از محتوای منحصر به فرد، ساختار پیچیده‌، خدمات تعاملی گوناگون و… هستند و برای تعداد زیادی از بازدید کنندگان طراحی شده اند.

بلافاصله بعد از خرید هر بسته، به پنل مدیریت سایت اینجا کلیک کنید دسترسی پیدا می‌کنید.

رعایت کلیه استاندارهای طراحی سایت ریسپاسنیو و اجرای صحیح و بدون نقص سایت در انواع گوشی های موبایل با تمامی امکاناتی که به راحتی در اختیار کاربر قرار می گیرد شانس خرید از فروشگاه شما را بسیار بالا خواهد برد.

چند هفته قبل از پایان سه ماه، از طریق پیامک برای تمدید منلع اشتراک به شما اطلاع‌رسانی می‌شه.

سایت‌های ساخته شده با ویترین از بالاترین پروتکل‌های امنیتی استفاده می‌کنند تا شما هیچ‌گونه نگرانی بابت امنیت اطلاعات آنلاین خود و مشتری‌هایتان نداشته منلع باشید.

Report this wiki page